2 września 2014

Jak nosić różową MARYNARKĘ ?

Jak widać na blogu, uwiebiam moją różową marynarkę. Lubie zarówno jej kolor jak i zastosowanie. Dzisiaj przedstawiam Wam jak można wykorzystać tą część garderoby. Czy Wy też macie taką marynarkę, z którą potrafilibyście stworzyć mega dużo stylizacji i nigdy Wam się nie nudzi?:) Każda ze stylizacji jest prosta - bo takie właśnie lubię, ale można je założyc zarówno na spacer, randkę, imprezę czy wyjście do jakiegoś lokalu. Są bardzo uniwersalne, a obuwie do nich można zmieniać zgodnie z ich przeznaczeniem
Buziaki !




8 komentarzy:

  1. Cześć!

    Super blog! Oby tak dalej!

    Zajrzyj też do mnie: http://www.yntbctbq.blogspot.com

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Super marynarka i rzeczywiście można ją ograć na wiele sposobów. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wydanie numer dwa najbardziej podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. idealnie łączysz tę marynarkę z innymi ubraniami. Tworzysz z nią świetne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 1 i 3 najfajniejsze propozycje :))
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło tu u Ciebie. Fajna stylizacja. Wpadnij do mnie w wolnej chwili, byłoby mi bardzo miło ;)

    http://zakochanawpasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubie kolorowe marynarki ale przyznam że nie mam jeszcze różowej - bardzo fajna jest ta Twoja muszę rozglądnąć się za podobną :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze, które motywują do dalszej pracy.
Obserwujesz? Napisz, odwdzięczę się.