26 września 2014

DAILY SWEATPANTS.

Czy Wy też tak uwielbiacie spodnie dresowe jak ja? Jak mam na nie fazę to potrafię w nich chodzić codziennie! Szczególnie upodobałam sobie te z New Yorkera - są mięciutkie, wygodne, dobrze leżą no i są w moich ulubionych kolorach. Nie lubię typowo sportowych stylizacji - jak dla mnie takie są zarezerwowane dla treningów, lubię właśnie takie połączenia jak to poniżej - sportowo, wygodnie, ale biżuteria i torebka sprawiają, że wygląda się bardziej elegancko. Stylizacja jeszcze z cieplejszych dni - teraz można ją zmienić doborem obuwia czyli sneakersy zamieniamy na kalosze, a na wierzch zarzucamy sweterek, skórzaną kurtkę lub płaszczyk.
Mam nadzieję, że Wam się spodoba, buziaki ! 






spodnie - New Yorker
bluzka - sh
buty- Deichmann
torebka - allegro
zegarek - Lorus
naszyjnik - H&M

8 komentarzy:

  1. A ja wcale nie chodzę w dresach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny look odpowiedni do wieku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć!

    Blog świetny! Trzymaj tak dalej!

    Zajrzyj też do mnie: http://www.yntbctbq.blogspot.com

    xo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie, że lubię dresy i to nie tylko w domu. Podoba mi się torba.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie rozumiem idei noszenia dresów gdzieś indziej niz trening.Niestety,dziwna moda,tymbardziej zestawiając to z z wysokim butem.
    ja jestem poczatkującą blogerką,dopiero zaczynam stawiać pierwsze kroki,obserwuję modę,lubię eksperymentować i pragnę zamieszczać swoje obserwacje pokazać światu swój styl.Zapraszam !Świat wg Rudej !!
    www.madebyred.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne spodnie :) Kochana z wielką chęcią obserwuję i zapraszam do siebie - wpadnij chociaż na chwilę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze, które motywują do dalszej pracy.
Obserwujesz? Napisz, odwdzięczę się.