15 września 2014

GIRL, IT'S DENIM TIME !

Czas na jeans ! Jak wiecie lubię proste zestawy na co dzień, więc dzisiaj kolejny taki. Może zbyt oklepany, zwykły, ale właśnie takie zestawy są najlepsze, bo nadają się na wiele okazji. Ten zestaw miał się nie pojawić na blogu, bo zdjęcia średnie i mało, ponieważ złapała nas burza, ale jednak postanowiłam, że się pojawi:)
 Jeansy upolowałam na wyprzedażach za 40 zł - to zdecydowanie najlepszy wyprzedażowy łup. Najlepsze jest to, że to dopiero druga para jeansów w mojej szafie, sama nie wiem dlaczego...
Pewnie macie już dość spodni z dziurami, gdzie nie popatrzy tam dziury, ale mam nadzieję, że mój zestaw Wam się spodoba.
W następnym poście kolejny fit przepis - bezglutenowa szarlotka bez cukru. NIE PRZEGAPCIE !
Buziaki !


spodnie - New Yorker
koszulka - sh
torebka - Sinsay
buty - Deichmann
zegarek - Lorus
wisiorki - Sinsay

7 komentarzy:

  1. swietne masz wlosy!! a stylizacja jest fajna , niby prosto ,jeansy ,koszulka ,ale buty sprawiaja ,ze robi sie ciekawiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale rewelacyjny outfit :) trochę kowbojski! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko takie niby proste, ale efekt super ;)
    mozemy obserwowac ;)www.vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się takie zestawy, wyglądasz super!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny zestaw :P
    Zapraszam: http://loliwiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze, które motywują do dalszej pracy.
Obserwujesz? Napisz, odwdzięczę się.