17 października 2016

GRANATOWA NARZUTKA I BUTY Z FRĘDZLAMI.

Hej Kochani! Jesień zadomowiła się u nas na dobre, niestety. Czy jest tu ktoś, kto lubi tą porę roku? A pomyśleć, że już za nie długo przywita nas zima, brr. No dobra, dość narzekania, przejdźmy do stylizacji. Mam na dysku jeszcze zapas zdjęć ze zdecydowanie cieplejszych dni - i pomyśleć, że zdjęcia były robione nie cały miesiąc temu - tak, naprawdę było wtedy tak ciepło. Lato - już tęsknie ! Na dole mam też dla Was mały jesienno-zimowy przegląd nowości z SheIn, które wpadły mi w oko - koniecznie zaglądnijcie.
Zapraszam na zdjęcia i życzę Wam miłego tygodnia, buziaki !
 
narzutka - TUTAJ
koszulka, spodenki - Sinsay
buty - Deezee
torebka - Reserved

płaszczyk - KLIK, szal - KLIK, sweterek - KLIK

sukienka - KLIK, sukienka - KLIK, czapka - KLIK

59 komentarzy:

  1. ładna narzutka, poklikałam wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super naszyjnik i buty:) Cudownie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, podoba mi się ta narzutka

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wygląda całość :) a narzutka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow wyglądasz rewelacyjnie :) Narzutka jest genialna ;) A w butach się zakochałyśmy <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nogiii! Nogi to masz zabójcze. Długie do nieba. Takie buty idealnie prezentują nogi właśnie. Bardzo mi się ta stylizacja podoba. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam te same buty, ale szare. :) Pokazywałam je w stylizacji przedostatniej. :)
    Pięknie wyglądasz! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz rewelacyjnie! Petarda!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zestaw! Narzutka jest przecudowna ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Sandałki są cudne. Zestaw taki jeszcze letni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja! Ładnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ślicznie wyglądasz! <3 Poklikałam ;)


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjnie wyglądasz! Boskie sandałki :)
    Poklikane oczywiście :*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie u mnie w linki w najnowszym poście, będę Ci bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładna stylizacja :) ja również tęsknie za latem...
    mam takie same spodenki :D
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Naszyjnik naprawdę imponujący!

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Poklikane. Pięknie wyglądasz. Świetna narzutka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia, oczywiście poklikane ;) Dziękuję za obserwację ;D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeju pieknie wyglądasz; )
    Oczywiście poklikalam w linki ;)
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się bardzo ta stylizacja ! :* Poklikałam :)
    Pozdrawiam :*
    https://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja!Bardzo mi się podoba.
    Poklikałam i obserwuje.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Photos are amazing!
    i follow you♥
    https://majalivinglife.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja również tęsknię za taką piękną pogodą...A stylizacja i figura super:) Buty są przepiękne :) Obserwuję i zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Kliknęłam w kilka linków, świetne buty:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylówa! :D Buty genialne! Poklikałam i również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. elegacko i sexy:) poklikane oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładne te buty. :) Stylizacja jak najbardziej na plus.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Stylizacja cudo! Szkoda że pogoda nie pozwoli już na takie buciki
    Obserwuję i zapraszam do nas!
    vivstilo-dw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja! Narzutka podoba mi sie najbardziej <3
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna stylizacja, bardzo ładna spódnica, poklkałam :)

    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  30. A ja lubię jesień! Kocyki, sweterki i herbatki! Świetna stylizacja. Po klikane. :D
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Jaka jesteś śliczna :)
    Poklikane oczywiście ;)

    https://paulina-pala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniały post wyglądasz obłędnie! Masz bardzo ładne długie włosy :) Pozdrawiam.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. na te zimne, ponure dni moglabym narzekac ciagle. eh, niestety trzeba przez to przejsc, bardzo ladna stylizacja :)

    aalleekkss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Rewelacyjna stylizacja 😁😍
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. prezentujesz sie olsniewajaco <3

    odpowiadam na każdą obserwację http://justemsi.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Super blog! Obserwuję! buty przepiekne! poklikane!
    U mnie nowy post o pomadcę Kylie! zapraszam :)
    http://ascardisis.blogspot.com/2016/10/kylie-lip-kit.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowne buty<3 ślicznie wyglądasz w tym zestawie <3

    OdpowiedzUsuń
  38. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepiękna stylizacja , kolia cudowna :) WOW :) wszystko kliknięte :) Mogę prosić o to samo ? :D

    OdpowiedzUsuń
  40. ślicznie wyglądasz, stylizacja super :) ja nie przepadam za chłodem, ale w każdej porze roku jakoś sobie radzę i na swój sposób mnie inspiruje :) poklikałam, powodzenia ze współpracą :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Jaki fajny look!
    Szkoda, że jest na niego zbyt zimno już ;/

    OdpowiedzUsuń
  42. Meeega stylizacja :)
    http://brunettefire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. świetna stylizacja, bardzo lubię takie narzutki :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam jesien szczegolnie za to ze mozna nosic fajne swetry, szaliki, pic herbatke tak jak zima tylko nie jest az tak zimno.. pomimo tego ze od dwoch tygodni chodze w kurtce zimowej, haha! :D
    Swietna stylizacja <3

    Versjada
    ♥Youtube♥

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetna stylizacja :) ja jakoś lubię jesień - może nie najbardziej ze wszystkich ale mam słabość do długich jesiennych wieczorów :)

    OdpowiedzUsuń
  46. śliczne buciki!
    ja lubię jesień ale tylko jak świeci słońce i jest w miarę ciepło :P

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze, które motywują do dalszej pracy.
Obserwujesz? Napisz, odwdzięczę się.