22 lutego 2016

SPORTOWA SOBOTA - BLUZA Z KAPTUREM, SPODNIE Z DZIURAMI & REEBOK CLASSIC

Hej ! Dzisiaj mam dla Was stylizację z soboty. Typowo na sportowo z moim ukochanym zestawieniem kolorystycznym. Aby nie było zbyt typowo i nudno - spodnie z dziurami, torebka z frędzlami, opaska we włosach i wysoki kucyk dodają stylizacji charakteru. W mojej szafie zawitała kolejna para spodni z dziurami - uwielbiam je, kolejne z she in, które są mega mięciutkie przez co bardzo wygodne. Mam nadzieję, że stylizacja Wam się spodoba. Dzisiaj duża dawka zdjęć, zapraszam !:)
 + wspólne zdjęcie - bo tak mi się spodobało, że musiałam Wam pokazać !:)

kurtka - Reserved
bluza - TUTAJ
spodnie - TUTAJ
buty - Reebok Classic
okulary - NewYorker
zegarek - Lorus
torebka - Diverse

54 komentarze:

  1. świetne zdjęcia, klik - 15,06$, 17,16$ :)

    Klikniesz u mnie w link w najnowszym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/02/cndirect-bezowe-sandaki-z-wiazaniem.html#more ??

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja lubię takie stylizacje! Sportowo i na luzie, ale nie tracąc przy tym kobiecości :)
    A Reebok Classic marzą mi się od dawna i na wiosnę na pewno je zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana zdecydowanie je polecam, to moje najwygodniejsze buty, które w dodatku pasują do wszystkiego !:)

      Usuń
  3. masz moje kliki! :* i mam prośbę, czy mogłabyś poklikać u mnie? O, tu: http://kreconowlosaa.blogspot.com/2016/02/dresslink-wishlist-ponownie.html
    Nie ukrywam, że baaardzo mi zależy :) szczególnie że ostatnim razem się nie udało ;(
    pozdrawiam!! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. I obserwuję, aby móc częściej dawać swoje kliki :) zapraszam również do obserwacji mojego bloga! http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super look :) Genialne okulary :) Ostatnie zdjęcie jest przepiękne <3

    Poklikane :)
    Dziękuję za obserwację, ja również chętnie zostanę tu na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie sportowy styl <3 Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super:)Paznokcie - klasa! Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie stylizacje! ;)

    pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz :) (I weź się tak nie chwal tymi nogami, haha :D).
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się taki sportowy styl, świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawy zestaw:)
    swiatwkolorzeblond.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Poklikane ;)
    Bardzo ładna bluza :)
    Równiez obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się! Zwłaszcza okulary ❤️ Jestem miłośniczka okularów:)
    ____________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    OdpowiedzUsuń
  14. Reebok Classic są świetne. Sam posiadam jedną parę :)

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne zdjęcia i stylizacja !;) Poklikałam oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super ta opaska i puchowa kurteczka! Bardzo ciekawy look:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne spodnie i torebka oraz bardzo ładny kształt paznokci, sama bym takie chciała! <3
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialna stylizacja i zdjęcia! Poklikałam w linki :)

    Poklikasz nam w linki pod najnowszym postem? Byłybyśmy bardzo wdzięczne! :) immhfashionblog.pl(klik) | Pierwszy lookbook na yt!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajnie wyglądasz.:)
    W dodatku, że jest to niby zwykła stylizacja ale ma to coś co przyciąga wzrok

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie się wszystko razem komponuje. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Oczywiście poklikane. :) Czarne spodnie świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny, sportowy styl. Podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Poklikałam :D świetnie wyglądasz :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wyglądasz, poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Stylizacja jak najbardziej w moim stylu. Świetnie wyglądasz! :)

    http://fromcarolinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja z spodniami mam tak że te pocięte podobają mi się ale na kimś, sama się źle czuje w takich ale całokształt stylizacji fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Prześlicznie się prezentujesz w takim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nie przekombinowane, jak to bywa na większości blogów- te dziewczyna powinny brać z Ciebie przykład :)

    super portaski i torebka <3

    14,76$, 16,82$
    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliknięcie sukienki oraz baner Sheinside? :)
    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)Daria

    OdpowiedzUsuń
  29. uwielbiam tak sie ubierać bo jest wygodnie i ciepło
    po klikane
    14.76
    16.82
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  30. Ślicznie wyglądasz, piękne spodnie :) kliknięte
    Poklikaj u mnie jeśli możesz w najnowszym poście

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Idealna stylizacja *.* Ostatnie zdjecie urocze :3


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajna sportowa stylizacja. Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  33. Poklikane serduszka ;) również obserwuje, już dawno dawno :D
    Czy mogłabyś poklikać w moim nowym poście? mam szanse pierwszej współpracy :)
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com/2016/02/dresslink-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Bluza z kapturem będzie teraz bardzo hot! <3

    OdpowiedzUsuń
  35. super post
    oby tak dalej
    pozdrawiam

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajny, luźny look :) Poklikane :)
    Kochana, poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Będę bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Super stylizacja, świetne spodnie:) poklikane:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny strój :) obserwuję również :*

    OdpowiedzUsuń
  39. całość świetna! ;) okulary też super :))

    OdpowiedzUsuń
  40. nice blog, like it! :) I follow you :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  41. świetna torba i spodnnie :)
    kliknięte
    klikniesz u mnie? :) [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  42. Widziałam taką torebkę w House ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz wszędzie ich pełno, w sinsayu tez jest identyczna :)

      Usuń
  43. Kochana mogę prosić jeszcze raz o poklikanie w linki, ponieważ są zmienione ;) Bardzo mi pomożesz;);*
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/03/drugie-zamowienie-z-dresslink.html
    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt !;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze, które motywują do dalszej pracy.
Obserwujesz? Napisz, odwdzięczę się.