29 lutego 2016

TRAPERY, ELEGANCKA TOREBKA NA ŁAŃCUSZKU I KOCZEK

Hej Kochani ! Jak tam po weekendzie? Wypoczęci? Ja w końcu się zresetowałam po ciężkim miesiącu. Weekend spędziliśmy w ukochanym Zakopanem. Pogoda mega dopisała. Mam dla Was wygodną stylizację na całodzienny spacer z sobotniego dnia, wprawdzie kurtkę już widzieliście, ale tym razem pokażę Wam ją w nieco innym zestawieniu. Na nogach wygodne trapery a na ramieniu elegancka torebka, nie wygląda to źle, prawda ? Okulary dorwałam dzień przed wyjazdem na wyprzedaży w Reserved - kosztowały 10 zł, a już je uwielbiam! Koczek dodaje zestawieniu "niezwykłość". Wybaczcie za brak zbliżeń butów, ale były bardzo brudne po spacerowaniu po topiącym się śniegu :)
Zapraszam na zdjęcia i życzę Wam miłego tygodnia, buziaki !
Zapraszam Was też na INSTAGRAM oraz SNAP - patrisyastyle, tam codziennie się coś pojawia.


kurtka - Selfieroom
ogrodniczki - Sinsay
buty - kupbuty.com
torebka - Kari
okulary - Reserved
rękawiczki - Cropp

24 komentarze:

  1. A mi bardzo podobają się Twoje okulary :) i ta cena :D chyba lecę do Reserved :P

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie wyglądasz w tym koczku samuraja ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja absolutnie w moim stylu!

    http://everythingisok.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja ;)

    pozdrawiam i zapraszam na nowy post :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja, ale brakuje mi tu jakiegoś rozweselającego elementu, np. kolorowego komina czy szalu, który by ożywił tę ponurą pogodę:)
    zapraszam w wolnej chwili do siebie :) xyzqui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny zestaw :) super wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz.Kurtka jest super i bardzo ładnie Ci w niej!Fajna fryzurka! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio przeceny w Reserved były niesamowite! :D Kupiłam sobie bluzkę za 4 zł i sweterek za 15 zł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, ja też kupiłam kilka rzeczy za grosze :)

      Usuń
  9. Super :) Trapery naprawdę fajne, aż żałuję, że jeszcze ich sobie nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne spodnie. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz ^^
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się, wszystko zachowane w stonowanej kolorystyce! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny post, bardzo ciekawy ♥
    oby tak dalej
    pozdrawiam

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    Poklikasz w linki?
    http://zoozelooveblog.blogspot.com/2016/02/42-take-off-your-clothes-blow-out-fire.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie! Podoba mi się kolorystyka stylizacji :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna kurtka, wygląda na ciepłą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam podobną kurtkę, jest naprawdę świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  17. fantastycznie wyglądasz! podoba mi się kolor kurtki <3 dołączam do obserwatorów!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana poklikałabyś w linki ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/wiosenne-stylizacje-z-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny look!
    xoxo
    Patinka
    http://www.patinkasworld.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna torebka! Pozdrawiam :)

    http://marta-zacny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Torebka śliczna i idealnie pasuje do szarej kurteczki :) Ale wydaje mi się, że jeszcze lepiej by wyglądała do eleganckiego płaszczyka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze, które motywują do dalszej pracy.
Obserwujesz? Napisz, odwdzięczę się.