30 kwietnia 2015

FIT PRZEPISY - MAKARON Z SOSEM BROKUŁOWO-SEROWYM I KURCZAKIEM


Dzisiaj mam dla Was kolejny pyszny fit przepis. 
Wybaczcie za małą ilość zdjęć, ale nie planowałam go dodawać na bloga - zrobiłam tylko zdjęcie aparatem by wrzucić na instagram.
Miłego weekendu kochani ! Ja jutro bladym świtem wyruszam do Zakopanego - zapraszam Was na instagram, tam będzie na bieżąco relacja :) KLIK

SKŁADNIKI (na 2 porcje):
● 200 g fileta z kurczaka
●  2 szklanki makaronu (przed ugotowaniem) - polecam użyć tego z mąki żytniej czy orkiszowej lub tak jak w moim przypadku kukurydzianego 
● pół brokuła
● 2 ząbki czosnku
● ser żółty starty - ok. 20 g - 2 łyżki
● pieprz


1. Brokuła ugotować do miękkości (w wodzie lub na parze), odlać wodę i lekko go zblendować, nie do końca, żeby nie zrobiła się papka.
2. Dodać do tego jeden przeciśnięty przez praskę ząbek czosnku, chwilę pogotować, dodać starty żółty ser, można dodać odrobinę jogurtu naturalnego.
3. Mięso pokroić w kostkę i przysmażyć na patelni bez tłuszczu z jednym ząbkiem czosnku.
4. Makaron ugotować.
5. Układać na talerzu (tak jak u mnie) lub jeszcze smaczniej wymieszać wszystko razem jeszcze w garnku :)

Polecam posypać jeszcze po wierzchu płatkami migdałów.

SMACZNEGO !

Wartości odżywcze: - na jedna porcję
kalorie - 480 kcal
białko - 37 g
tłuszcze - 7 g
węglowodany - 74 g

7 komentarzy:

  1. Pysznie wygląda :) Z chęcią zjadłabym coś takiego!
    Czekam na więcej przepisów :D obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  2. pysznie! ja robię mniej fit wersję, bo go uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam brokuly :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pysznie wygląda! Brokuły uwielbiam <3

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny przepis,sama często łącze makaron z kurczakiem :) obs / katie-about-katie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze, które motywują do dalszej pracy.
Obserwujesz? Napisz, odwdzięczę się.