26 kwietnia 2012

PANTERKOWA KLASYKA

Uwielbiam to słońce, które ostatnio pojawia codziennie, uwielbiam zapach wiosny i uwielbiam te dni, kiedy spokojnie mogę pójść na spacer. Po ostatnim pobycie na uczelni, wybraliśmy się z moim D. na spacer po przepięknych ulicach Tarnowa. Mam mnóstwo zdjęć, więc pomęcze Was nimi trochę. Stylizacja zwyczajna i wygodna - koszula od babci zwiazana w talii paskiem, ulubiony płaszczyk, panterkowe koturny (wiem, że noszone w ten sposób optycnzie pogrubiaja mi łydki), najpakowniejszy kuferek jaki kiedykolwiek miałam i nowy, klasyczny zegarek na bransolecie.







koszula - z szafy babci, pasek, płaszczyk - sh, kuferek - H&M, buty - styleup.pl

14 komentarzy:

  1. Piękne buty!

    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie, tylko buty mi nieco zawadzają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A jaki napis robisz na stopie?
    Hmm..zestawy nawet fajne, ale ciągle mam wrazenie, ze widze to samo.. ten płaszczyk, koszulka przewiazana paskiem, koturny.. ciagle czern/biel/szarosc. Kiedy zobaczymy cos calkiem innego?

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne są te buty <3 samo już od dłuższego czasu planuję zakup takich!

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne buty, super wygladasz!
    Pozdrawiam!
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy: Jeszcze nie jestem do końca zdecydowana, jaki będzie to napis.
    Co do zestawów masz rację, mam tyle ciuchów a non stop chodzę w tych samych, już tyle razy miałam to zmienić i nigdy to nie wychodzi:)
    Ale kolejny zestaw będzie na pewno kolorowy, nie w szarościach, bielach i czerniach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie!!!! buty!!!:*:*:*:

    Z przyjemnością obserwuje:):* i zapraszam do obserwowania u mnie!!!
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    całusy:*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne buty !
    Pozdrawiam
    www.nieudana95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. genialne botki, świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna stylizacja, prosta i klasyczna, przełamana odjechanymi butami:)) Pozdrawiam i zapraszam też do mnie, na pewno ci się spodoba:) MULLANSTYLE

    OdpowiedzUsuń
  11. So pretty!!! Cool pics ;)

    http://therubberdoll.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze, które motywują do dalszej pracy.
Obserwujesz? Napisz, odwdzięczę się.