8 września 2014

CLASSIC PINK & SNEAKERS

Powracam do różu! W szkole podstawowej miałam straszną zajawkę na różowy kolor, dosłownie wszystko miałam różowe - od ciuchów do pokoju. Potem mi to przeszło, przyszła kolej na czerń, a teraz znowu w mojej szafie lądują ciuchy w kolorze różu. Dzisiaj mam dla Was kolejną klasyczną stylizację, którą można dowolnie odmieniać zmieniają np. buty i torebkę. Stylizacja ta może stać się elegancka lub bardziej sportowa, albo tak jak w wydaniu poniżej sportowej elegancji. Mam nadzieję, że Wam się spodoba !





sweterek - H&M
spódnica - bonprix
buty - Deichmann
torebka - H&M
zegarek - Lorus
wisior- Takko

13 komentarzy:

  1. Bardzo fajny sweterek i ogólnie cała stylizacja :)

    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. prosty ale za to stylowy zestaw :)
    bardzo podoba mi się róż w tym zestawieniu :)
    P.S. będę wdzięczna za poklikanie w linki ♥
    http://www.likemywholefashion.pl/2014/09/floral-bomber-blackfive.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny sweterek, podoba mi się to połączanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny prosty look;)
    pozdrawiam serdecznie (; woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniałe włosy:) dobrze Ci w tym odcieniu różu!
    --------------------
    http://ettelienne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny ,luzny sweter! dobrze wyglada w polaczeniu z czernia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba!.
    Wszystko idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba!.
    Wszystko idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wyglądasz w tym zestawie. Wszystko idealnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super sweter wygląda świetnie w połączeniu z czarną spódnica :**

    OdpowiedzUsuń
  11. Sweterek jest boski i komponuje się świetnie z całością <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze, które motywują do dalszej pracy.
Obserwujesz? Napisz, odwdzięczę się.