30 listopada 2015

CZERWONY PŁASZCZYK I KOWBOJKI Z SH

Hej !
Witam Was po ciężkim tygodniu i weekendzie. Ale jest super, po raz kolejny przekonałam się, że ciężka praca popłaca.
Mam dziś dla Was stylizację z czerwonym płaszczykiem - mam go już kilka dobrych lat, nawet nie pamiętam skąd a jeszcze nigdy nie było go na blogu. Zdjęcia z ciepłych dni, co by Wam "ocieplić myśli" :) Ostatni tydzień był paskudny - lało, wiało a nawet pojawił się śnieg, ale na szczęście wyszło słońce. Wracając do stylizacji - czerń, biel i czerwień chyba zawsze się sprawdza:)


+ kilka zdjęć z Krakowa :)


legginsy, bluzka, bluza - Sinsay
buty - Pull&Bear - sh
torebka - Mizensa
zegarek - Lorus
szal - New Yorker

20 komentarzy:

  1. Moje ulubione połączenie kolorystycznie. Wszystko pięknie się ze sobą prezentuje. ;)
    Pozdrawiam!
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie pokazałaś bardziej butów! U mnie dziś też są kowbojki z lumpeksu:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny płaszczyk! Cudnie Ci w czerwieni, świetne masz legginsy i torebkę !! Boski look <3

    Pozdrowionka :*

    OdpowiedzUsuń
  4. super outfit :) a Kraków uwielbiam studiuje tam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz, przepiękne ujęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też myślę, że czerwień i czerń się zawszę sprawdzą . Czerwony ożywia stylizacje , a czarny dodaje nutkę elegancji .
    Piękny Kraków !
    Mój Blog -klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia. Płaszczyk super!
    Mogę liczyć na Twoje kliknięcia? Naprawdę bardzo mi zależy.
    aniapodlecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi sie takie połaczenie. Super look.
    Ładnie Ci w takim zestawieniu i kolorach! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietnie wygladasz ^^
    w krakoowie byłam przejazdem ;D
    Podoba mi sie ten motyw z bryczkami :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajnie i nie przekombinowanie :D podoba mi się :D
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak się właśnie zaczęłam zastanawiać czy ja mam w szafie jakieś rzeczy co mają kilka lat...Chyba pora na kolejny przegląd, bo nawet nie wiem. Świetnie wyglądasz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Krakow to najpiekniejsze miasto w Polsce, ktore odwiedzilam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! A Kraków faktycznie jest przepiękny :) Pozdrawiam :)

    http://deepingreylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Płaszczyk świetny, a zdjęcia z Krakowa.. Pięknie tam *.*


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze, które motywują do dalszej pracy.
Obserwujesz? Napisz, odwdzięczę się.