26 listopada 2015

ZIMOWE MUST HAVE - PRZEGLĄD SKLEPU I CO NIECO O ZAKUPACH Z ZAGRANICZNYCH STRON

Hi ! Pewnie wiele z Was mimo tych wszystkich postów blogerek o sklepach zagranicznych nadal boi się zamawiać. Dzisiaj mam dla Was przegląd jesienno-zimowych ciuszków i dodatków z SheIn. W sezonie jesienno-zimowym musimy niestety zostawić spodnie z dziurami w szafie, krótkie spodenki nawet w grubych rajstopach przy minusowych temperaturach jak dla mnie odpadają, balerinki zastępujemy botkami, skórzane ramoneski ciepłymi kurtkami, a na głowę zakładamy kapelusze czy czapki. 
Ja też, tak jak większość z Was zawsze obawiałam się zamawiać z takich stron, wolałam jednak by wszystko było "na miejscu" w Polsce bo miałam sporo obaw. Aż do pewnego czasu, gdy otrzymałam przesyłkę od SheIn ze spodniami z TEGO posta. Spodnie są rewelacyjne, mogłabym w nich chodzić non stop a sama przesyłka szła ok. 2 tygodni. Do tego kontakt ze sklepem jest bardzo, bardzo miły, no według mnie to aż za miły, no ale to przecież dobrze:) Dodatkowo nie wiem czy wiecie, ale na pierwsze zamówienie dostajecie -35 % zniżki, poza tym ciuchy na stronie są co chwile przeceniane i ceny wcale nie odbiegają od naszych sieciówkowych. Darmową dostawę otrzymamy, gdy wartość koszyka będzie równa 30$ więc ok. 120 zł, jeśli nie dojdziemy do tej kwoty za przesyłkę do Polski zapłacimy 4,99$ czyli ok. 20 zł, więc warto jednak zamówić za 120 zł. Za każde zamówienie dostajemy punkty, za które potem można "kupić" ciuchy - bardzo fajna opcja. I pamiętajcie, jak kupujecie z zagranicznych stron, mierzcie się i porównajcie z wymiarami na stronie, to bardzo ważne !Jeśli macie jakieś pytania, piszcie. Ja czekam niecierpliwe na swój płaszczyk :) A już jutro black fridayyyy! Będzie zapewne mnóstwo rabatów, pamiętacie ?! Wybieracie się na zakupy? A może kupujecie przez internet? Nie zanudzam Was, zapraszam na przegląd sklepu, do usłyszenia !

BUTY

1-KLIK, 2- KLIK, 3-KLIK, 4- KLIK


SZALE

Chyba nie muszę nikogo przekonywać, że wielkie szale w kratę to zdecydowanie must have tego sezonu ?! Są niesamowicie modne i dodają uroku każdej stylizacji.

1 - KLIK, 2 - KLIK, 3 - KLIK, 4 - KLIK


KAPELUSZE

1 - KLIK, 2 - KLIK, 3- KLIK, 4 - KLIK


OKRYCIA WIERZCHNIE

Z tym jest problem, bo oprócz słynnej asymetrycznej kurtki, którą mają już wszyscy, nie spotkałam się jeszcze w sklepach z porządną, ciepłą kurtką która nadaje się na zimę i tak też na pewno będzie z tymi poniżej, będą się one nadawały tylko na cieplejszą zimę, chociaż może te dwie ostatnie nadadzą się na większe mrozy?

1 - KLIK, 2 - KLIK, 3 - KLIK, 4 - KLIK


SWETRY

1 - KLIK, 2 - KLIK, 3 - KLIK, 4 - KLIK

21 komentarzy:

  1. Kochana wszystko poklikane :) powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękny rózowy sweterek*_*
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy! :) Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy wybrałaś :)

    Poklikałam i obserwuję, zapraszam: http://annnails-love.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne rzeczy:) cudne szale i kurtki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, mysle ze skusze sie na jakis wielki szal, bo zima za pasem. pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com, u mnie post o sznurowanych ubraniach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy wybrałaś! :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Poklikane,i juz obs ) czekam u siebie :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo jest tych promocji na black friday, ciekawe czy coś kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Poklikane :) Podoba mi się płaszczyk i szale :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne szale i kurtki <3

    Pozdrawiam,
    Udanego weekendu !!

    OdpowiedzUsuń
  12. szale najlepsze :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne propozycje! Same cuda widzę ;) Najbardziej podobają mi się buty z frędzlami i bordowa parka!
    PS. Poklikane :)
    MIŁEGO WEEKENDU :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ten sam czarny kapelusz i go uwielbiam. Bordowy sweterek z baskinią prezentuje się rewelacyjnie :)
    P.S. Kliknięte ;) i zaobserwowane.

    OdpowiedzUsuń
  15. Skąd Patrycja biała koszula z ostatnich zdjęć na Instagramie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Reserved ale kupiona już chwilę temu, gdzieś w sierpniu i to na wyprzedaży :)

      Usuń
  16. Ten szary gruby sweter przypadł mi bardzo do gustu i chyba się na niego skuszę <3
    Dziękuję za fajny post z przyjemnością przeszukuję sklep ;)

    Zapraszam Cię do mnie kochana na nowego posta ;) :*
    www.modenachmir.com

    OdpowiedzUsuń
  17. szaleje za tymi szalami

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze, które motywują do dalszej pracy.
Obserwujesz? Napisz, odwdzięczę się.