2 listopada 2015

BORDOWE WOSKOWANE RURKI, KOZAKI NAD KOLANO I SZAL W KRATĘ

Witam Was kochani po weekendzie ! Jak Wam upłynął? Bo mi cudownie! Pierwszy wolny weekend od miesiąca, ale wcale nie oznacza, że spędziłam go wylegując się w łóżku, wręcz przeciwnie był bardzo, bardzo aktywny, ale właśnie to lubię ! W ogóle jestem na takim etapie życia, w którym czuje, że jestem tu gdzie powinnam, wszystko jest idealnie i niech tak zostanie.
Dzisiaj mam dla Was stylizację z wczorajszego dnia. Zwyczajna - spodnie z sh które stały się moimi ulubionymi tak samo jak buty które także znalazłam w sh. Do tego kurtka która też jest moją ulubioną i szal który od czasu zakupu też stał się moim ulubionym, heh:) jest cieplutki i mięciutki i ma cudowne kolory.
Mam nadzieję, że Wam się spodoba !
Jeśli czujecie niedosyt zdjęć po ostatnim poście teraz jest ich zdecydowanie więcej !:)

spodnie - H&M, sh
kurtka - Reserved
golfik - Domyos 
szal - Stradivarius
buty - sh
okulary, pasek - sinsay
torebka - Zara

31 komentarzy:

  1. Stylizacja idealna! Uwielbiam takie połączenie kolorów jesienią, dlatego jestem zachwycona tym zestawieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę znalezienia takich świetnych rzeczy w sh. U mnie w mieście nie ma takich perełek. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mega zazdroszczę tego, że takie cuda znajdujesz w sh. Piękne są te muszkieterki! Śliczny look :) A:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna stylizacja. Pozdrawiam :D

    http://deepingreylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. mega stylizacja ! i te kozaki ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja.:)
    I mam podobną chustę tylko inny kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie dobrane kolory i świetne kozaczki <3
    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko ze sobą współgra idealnie. Spodnie i szal cuuudo :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. łeee no łupy z sh godne pozazdroszczenia :) a szalik jest boski. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz wspaniale! piękne spodnie

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. spodnie, buty i szalik to moi ulubieńcy! cudnie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądają twoje nogi w tych bucikach ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne te spodnie! Na jesień idealne :)

    http://try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne połączenie ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna stylizacja, a szczególnie szalik :))

    http://milkamikam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. sliczny szal ;) w jakiej cenie go kupilas? :)
    obserwujemy? pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna chusta...wszystko bardzo ładnie dopasowałaś kolorystycznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Szal super! Ale tak na prawdę, to wszystko mi się podoba :) Ładnie wyglądasz!

    www.szafamajniaka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. I jak tu nie kochać jesieni?
    Ślicznie wyglądasz :-*

    Pyrtunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. cudny szal ;) obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawa stylizacja :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyglądasz :)
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie <3

    www.modenachmir.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz bosko w tych kozakach. Zestaw idealny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze, które motywują do dalszej pracy.
Obserwujesz? Napisz, odwdzięczę się.