23 listopada 2015

BASKINKA I DUŻY SZAL W KRATĘ



   Hej! Jak tam po weekendzie? Mam nadzieję, że dobrze ! Mam dziś dla Was stylizację. Szal, kurtkę,    legginsy, torebkę i buty już znacie - to jedne z ulubionych rzeczy w mojej szafie. Nowością jest   natomiast koszulka z baskinką, która odrazu podbiła moje serce :) W stylizacji nic nadzwyczajnego   miało być przede wszystkim wygodnie, a za mną piękna jesień w Krakowie na Wawelu. Tym razem aparat pięknie z nami współpracował, zatem zapraszam do oglądania zdjęć. Buziaki !


kurtka - Reserved
koszulka z baskinką - New Yorker
legginsy, torebka - Sinsay
buty - Reebok Classic
szal - Stradivarius
zegarek - Lorus

26 komentarzy:

  1. Mam podobny szal tylko inne kolory.
    Szkoda tylko, że tak "włosy" z niego wychodzą i zostawia takie "niteczki" na kurtce.:/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja, szal świetnie prezentuje się z całą stylizacją :)

    Kochana mogłabyś poklikać w linki w poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/11/shein-azurowy-sweterek-i-bluzeczka-z.html
    Będę wdzięczna :*

    OdpowiedzUsuń
  3. super, szal idealnie komponuje się do tej stylizacji , bardzo fajne zestawienie.

    OdpowiedzUsuń
  4. No fajna stylizacja :D
    szal mi się podoba bardzo ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylówa <3.
    Najlepsze legginsy i szal <3.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna stylizacja :D świetnie wyglądasz ;)
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam identyczną koszulkę z lumpeksu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. szal jest genialny, super legginsy, buty i kurtka achhhh zachwycam się <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Musze sobie kupić taki szal! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie ci w takiej stylizacji a ten szalik zakochałam się <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  11. cudny masz ten szal
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie! Szal jest obłędny! :)

    www.szafamajniaka.blogspot.com www.majniaki.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki duży, ciepły szal mi się marzy na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super! świetny szal i spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny szal i fajne legginsy:) polujęna takie:)
    Patricia7777.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia :-)
    Pozdrawiam!

    http://elwiralewandowska.blogspot.com/2015/11/zanim-zasne.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowny szal !
    oraz cała stylizacja !

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietna stylizacja! ;)
    absolvedreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. muszę taki kupić! ;)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super! Chyba zdecyduje się na kupno ;) Pozdrawiam :D

    http://deepingreylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze, które motywują do dalszej pracy.
Obserwujesz? Napisz, odwdzięczę się.