9 listopada 2015

FALBANIASTA SPÓDNICA, CZARNY GOLF I KOZAKI NAD KOLANO Z SH

Witam Was po weekendzie !
Dzisiaj mam dla Was stylizację z wczoraj. W Krakowie było tak cudownie, świeciło piękne słońce i było tak ciepło, że chodziłam w samym golfiku. Jedyne co utrudniało nam i zdjęcia i spacerowanie to okrrrrropny wiatr ! Powiem Wam, że miałam problem ze spódnicą, bo co chwile mi ją podwiewało...:)
Przechodząc do stylizacji - bardzo prosta, golfik ma już dobrych kilka lat, nawet nie pamiętam skąd jest, spódniczkę dorwałam jakiś rok temu na wyprzedażach za 10 zł, do tej pory przeleżała w szafie z metką:)
Zapraszam do oglądania zdjęć i do następnego :*
   
>
spódniczka - New Yorker
kozaczki - sh
torebka - Reserved
zegarek - Lorus
naszyjniki - sotho

35 komentarzy:

  1. Świetna spódniczka, bardzo fajnie wyglądasz ;)
    pozdrawiam serdecznie Marcelka Fashion :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna spódnica i kozaki! bardzo ładnie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna stylizacja! ;)
    Spódnica za 10 warta ceny :D

    Niebieska Izolda

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna sesja :)

    Mój ostatni wpis: To chyba najtańsza księgarnia naukowa w Polsce

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna stylizacja.Idealnie do Ciebie pasuje :)

    Pojawił się nowy post na Official Patty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super look. bardzo ładnie w Ci w takim kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  7. Boskie kozaczki *.* Świetnie wyglądasz :)

    http://tallkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega stylizacja! zwłaszcza ta spodniczka z New Yorkera jest cudna!

    mam prośbę mogłabyś poklkać u mnie w najnowszym poście? byłabym mega wdzieczna!!!
    http://marijory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bomba! Świetny look i muszę przyznać, że rewelacyjnie wyglądasz w takiej spódnicy :)

    www.szafamajniaka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgrabnie wyglądasz, ładna ta spódniczka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy post :) milo się go czytało
    prześliczne zdjecia !

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna spódniczka i torebka ;) bardzo udany zestaw :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna pogoda :) Wygladasz super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie to wszystko razem wygląda a buty świetne, też bym chciała znaleźć takie w sh ;) Gratuluję udanych 'łowów'

    Casually Dressed | Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  15. Całość bardzo ładnie wygląda :) Spódniczka super, opłacało jej się przeleżeć w szafie ;))
    Również obserwuje :)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna stylizacja. Obserwuje i zapraszam w wolnej chwili:

    todoarmo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. dziwna sukienka i nie każdemu pasuję mi by nie pasowała ale tobię ładnie w niej \Zapraszam na bloga

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna sukienka! Podoba mi się! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładne zdjecia jak i stylizacja :))
    zapraszam do mojej przyjaciółki

    http://majczi01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja, megaa torebka!:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny zestaw :) bardzo mi się podoba torebka, aktualnie mniej więcej takiej poszukuję :)
    Dzięki za odwiedziny, ja również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. fajny jesienny look :)
    podoba mi się,
    obserwuję
    pozdrawiam
    http://beautyinandoutside.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wygladasz ! Podobają mi się bardzo Twoje kozaczki :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładnie wyglądasz! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja kochana! Tylko pozazdrościć urody!
    Czy mogłabyś poklikać w linki w nowym poście?Prosimy <3
    Staramy się o pierwszą współprace i to nam bardzo pomoże :)
    fashion--twins.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawa stylizacja :)

    zapraszam również do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Mieszkam niedaleko Krakowa i niestety zgodze się, ze jest straszny wiatr :/ Świetne zdjęcia, bardzo podoba mi się ta stylizacja :)
    obserwuje.
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja :)
    Zapraszam do siebie :)
    http://mesmileplease.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie wyglądasz Kochana: *
    Wszystko ładnie komponuje się w jedna całość: *

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna stylizacja! :*
    Kliknęłam w naszyjnik os sotho. ;)
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna stylizacja, bardzo i się podoba! Kozaki za kolano są hitem tego sezonu! Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://scarlecinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Widzę moje ulubione kolory w Twojej stylizacji, więc jestem na TAK! Bardzo ładnie wyglądasz Patrycjo :) Będę zaglądać tu częściej!
    http://inspirationforlife.byania.pl/

    OdpowiedzUsuń
  33. Dorwałaś idealne kozaki w lumpeksie! Mega!
    Onserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zakochałam się w tej spódniczce !! Jest śliczna po prostu, a kozaki no cóż..idealne !!!
    Wyglądasz rewelacyjnie, cały zestaw jest przecudny <3

    Miłego wieczorku !!
    Wielkie dzięki za odwiedziny u mnie <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze, które motywują do dalszej pracy.
Obserwujesz? Napisz, odwdzięczę się.