27 grudnia 2016

GOLF, SPÓDNICA, PŁASZCZ OVERSIZE I SZPILKI Z FRĘDZLAMI GAMISS


Hej Kochani ! Święta, święta i po świętach. No ale tak to już jest wszystko co dobre szybko się kończy, na szczęście w najbliższym czasie czeka nas jeszcze Sylwester i przedłużony weekend z okazji święta trzech króli, a potem długo, długo nic. Teraz czas powrócić na kilka dni do codzienności by potem znów móc się cieszyć sylwestrowym weekendem. Przejdźmy do stylizacji - nie wiem, czy zauważyliście, ale bardzo lubię golfy, to może dlatego, że jestem ogromnym zmarzluchem:) Ostatnio bardzo spodobało mi się połączenie, dajcie znać, czy Wam się też podoba. Udanego tygodnia, buziaki!


płaszczyk, spódnica - Sinsay
golf - H&M
buty - TUTAJ
torebka - Reserved
rękawiczki - Cropp

20 komentarzy:

  1. Śliczny płaszczyk! Stylizacja bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  2. Botki bardzo mi się podobają :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba! Wszystko pasuje do siebie idealnie.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny zestaw:) pozdrawiam i zapraszam do mnie :) http://www.lilylu.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny płaszczyk. :)

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szpilki z frędzlami bardzo mi się podobają. Zresztą cała stylizacja super :) A płaszcz oversize jeden sama mam i z chęcią wielką go noszę :)
    Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie akcenty w stylizacji, detale są ważne. Chętnie sama bym ubrała się w taką stylizację :) nawet golf..

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny płaszcz <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz pięknie, nogi obłędne. Tak piękne, zgrabne i jeszcze podkreśliłaś szpilkami. Cały strój idealnie dobrany. Masz śliczne długaśne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tyle przygotowań, szykowania, a święta zleciały w tri migi :O

    fantastyczny plaszcz i botki- ajććć sama dumnie by nosiła <3
    u mnie podobne botki szare- mamy podobny gust :)


    Szczęśliwego Nowego Roku :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz :) ładne, klasyczne zestawienie.
    również bardzo lubię golfy :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie bomba! Super wyglądasz :)

    www.werrru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa stylizacja, fajne połączenie kolorów :)
    www.guesswhat.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacja! Bardzo fajna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. marzy mi się taki płaszczyk ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham wszelkie odcienie szarosci dlatego też ta stylizacja bardzo wpadła w moje oko :) i muszę przyznać że i Ciebie szarość lubi, bo wyglądasz w tych ubraniach rewelacyjnie wręcz!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze, które motywują do dalszej pracy.
Obserwujesz? Napisz, odwdzięczę się.