14 września 2015

BORDOWE WOSKOWANE SPODNIE Z SH I KOSZULA NA CO DZIEŃ

Witam Was w ten piękny, słoneczny poniedziałek (przynajmniej na południowym wschodzie Polski) ! Oby taka pogoda trwała jak najdłużej. Weekend miałam dość intensywny - taki już urok ciepłych dni, staramy się wykorzystać je jak najwięcej - a wszystko to możecie zobaczyć na moim INSTAGRAMIE. A na zdjęciach niestety można już zobaczyć zbliżającą się nieubłagalnie jesień...
Co do stylizacji - woskowane rurki znalazłam w sh, nawet nie wiecie jak się ucieszyłam ! Są świetne i super leżą. Dodatkowo pokochałam ten kolor ! Koszula to coś, co każda kobieta powinna posiadać w szafie nie tylko na specjalne okazje ale na co dzień. Ja np bardzo często wkładam koszulę do stylizacji na co dzień a także do sportowych butów. 
Miłego tygodnia kochani, buziaki!







spodnie - H&M, sh
koszula - Bershka
torebka - Diverse
buty - kupbuty.pl
naszyjnik - Stradivarius
okulary - Sinsay

20 komentarzy:

  1. Stylizacja idealnie wpisuje się w jesienne klimaty :)

    Obserwuję i zapraszam: http://wildstrawberryand.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny Look, takie w sumie lubię najbardziej :-) trochę rock'n rolla :-) extra torba, buzka Kochana

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja ;)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zdecydowanie świetny zakup, uwielbiam kolorystykę stylizacji! :))

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne spodnie, wyglądają jak z najnowszej kolekcji a nie z sh. Takie "perełki" są najlepsze :)

    madamblanche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne spodnie i torebka! Cudownie wyglądasz<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam woskowane spodnie! Zawsze stawiałam na te w kolorze czarnym, ale te też są świetne. Z chęcią przygarnęłabym takie do swojej jesiennej garderoby :)

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne są te spodnie :) super wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie pogoda paskudna. Uwielbiam nosic na co dzien koszule. Dla mnie to najlepsza czesc garderoby. Twoja jest sliczna :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale perełkę znalazłaś w SH! super kolor.
    Zapraszam do siebie - www.urodowaobsesjonatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale Ci się trafił świetny łup! Super spodnie i to w jeszcze tak modnym tej jesieni kolorze:).

    OdpowiedzUsuń
  12. Boskie są te spodnie, woskowanych jeszcze nie miałam. I ten kolor, mój ulubieniec ;))
    Obserwuję ♥
    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodnie w tym kolorze są rewelacyjne :)

    www.emynia.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne i proste połączenie kolorystyczne ... Tak jak uwielbiam !
    Super !!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Spodnie są świetnie i ten kolor i te zameczki po bokach (o ile dobrze widzę). Extra wyglądasz
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio spędzałam czas na przeglądaniu Twoich wpisów, dotrwałam do samego początku ;) Muszę CI powiedzieć, że jesteś niezwykłą "czarodziejką". Uwielbiam takie blogi jak Twój, jest bardzo inspirujący. Z każdym wpisem zaskakiwałaś mnie coraz bardziej. Jestem zachwycona Twoją urodą <3 Natknęłam się na Twój blog przypadkiem i jestem pewna, że zostanę tu na dłużej ;) W końcu mogę nie tylko obserwować Twoje poczynania od niedawna stworzyłam swój własny blog mogę i coś tu u Ciebie naskrobać :) Muszę Cię obserwować obowiązkowo ;)

    Zapraszam na mój raczkujący blok o szyciu w którego wkładam dużo serca ;)
    www.szyciowemarzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze, które motywują do dalszej pracy.
Obserwujesz? Napisz, odwdzięczę się.