4 kwietnia 2016

WIĄZANA BLUZA, SPÓDNICA I SPORTOWE BUTY


Hej Kochani, jak tam po weekendzie ? Nareszcie nadeszła oczekiwana wiosna - coś pięknego ! Mój weekend spędzony bardzo aktywnie, wypełniony co do minuty bez czasu na lenistwo, no i prawidłowo bo po to jest wiosna, żeby nie leniuchować w domu przed telewizorem. Dzisiejsza stylizacja utrzymana w bieli i czerni - moim ukochanym zestawieniu. Nareszcie można się ubrać inaczej niż gruba kurtka i duże, ciepłe buty :) Mam nadzieję, że stylizacja Wam się spodoba, buziaki!

spódnica - H&M
bluza - TUTAJ
płaszczyk - sh
buty - Deichmann
torebka - Kari
okulary - Reserved

54 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Oj tam, kiedy jak nie teraz będę pokazywać nogi, z tyłu płaszczyk wszystko zasłania wiec nie ma problemu :)

      Usuń
  2. No fajna stylizacja, lubie takie - kliknęłam, kiedy tylko bedziezz potrzebować klików od razu pisz do mnie! :D
    tez obserwuje :)
    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za miłe słowa :-)
    oczywiście poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgodnie z poleceniem - kliknięte. Fajne buciki. Teraz też takie bluzeczki wiązane z przodu są modne. Całość prezentuje się super. Również dodaję Twojego bloga do obserwowanych :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super wyglądasz !
    Ta bluza jest czadowa - te wiązania są mega, robią robotę w calym zestawie :D

    oczywiscie pomagam i klikam 23,22$
    prosze rownież o kliki u mnie :)

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny look, jak zawsze :-) poluje na taka spodniczkę :-)

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2016/04/black-white.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja! Przepiękna bluza! Zastanawiam się nad jej zamówieniem.
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL - BLOG
    DZIEWCZĘCO.TV - YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz rewelacyjnie! A ta bluza jest mega ;)
    Zapraszam do mnie www.blueshinyeyes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz! Super bluza, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz Kochana:) świetna bluza <3

    OdpowiedzUsuń
  12. oczywiście klik! :)
    napisałaś, że obserwujesz mojego bloga, niestety ja nie widzę obserwacji :( jeśli będziesz miała chwilkę to sprawdź co się stało i daj znać :) może obserwujesz pod innym nickiem? albo obserwacja się nie zatwierdziła?
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna stylizacja , bluza kliknięta :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz :)
    pisałaś że mnie obserwujesz, ale nie ma cię na liście ;]
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie wyglądasz. Super stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz racje, nareszcie można założyć coś innego niż gruba zimowa kurtka i ciepłe buty. Stylizacja bardzo fajna, w klasycznych kolorach,które również uwielbiam ! :)

    Zapraszam do mnie :
    http://paastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna bluzeczka :) Spódniczka troszkę krótka. Dobrze, że postawiłaś na ciemniejsze rajstopki i mocniejsze buty przy takiej długości spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bluza i buty są super !
    Bardzo ładnie wyglądasz :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bluza mega, ale i spódnica bardzo fajna. Króciutka, ale masz bardzo zgrabne nogi, więc pokazuj jak najczęściej ;) kliknięte ;)
    www.szafamajniaka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. Kliknełam ponownie :)

      http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/04/wiosenne-nowosci-z-romwe-i-shein.html

      Usuń
  21. Kliknięte :D świetnie wyglądasz :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Takie stylizacje są najlepsze! Pięknie :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Kliknięte :) obserwuję :) stylizacja mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Klinięte :)
    Dziękuję za odwiedzinki u mnie :)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję za obserwacje. Pytałaś czy poklikam, jasne nie ma sprawy, pisz jeśli znowu będzie trzeba :)
    Co do stylizacji bardzo ładna :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Osobiście nie ubrałabym takiej krótkiej spódnicy aczkolwiek bardzo ładna stylizacja :) Poklikałam.
    http://julietguliet.blogspot.com/ zapraszam na mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna stylizacja :) Taka kobieta i z klasą. Miałam kiedyś takie buty sprawdzały się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  28. A mi bardzo spódniczka się podoba, ja lubię takie krótkie. Sneakersy świetne. Bardzo mi się podoba Twój dziewczęcy look. Poklikane i dziękuję za wizytę u mnie:).

    OdpowiedzUsuń
  29. Bluza jest super, a cała stylizacja w moich ulubionych kolorkach :)
    Poklikałam i pozdrawiam ^^

    xjulliettx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. fajne te wiązania na tej bluzie
    po klikane
    23.22
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  31. Chyba wszyscy już mieli dość zimowych butów i grubych kurtek :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Widziałam już wcześniej tą bluzę na stronie sklepu, fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeżeli możesz to napisz mi na blogu jaki jest materiał tej bluzy w dotyku, gruby, ciepły czy jednak bardziej zwiewny, cienki?

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładny zestaw :) proszę o poklikanie w moim ostatnim wpisie z Shein <3

    OdpowiedzUsuń
  35. też cieszę się że wiosna jest już w pełni, uwielbiam ciepełko i prawdę powiedziawszy dość miałam już tej zimy. Wspaniała stylizacja wyglądasz super ^^ bardzo pięknie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Teraz bluzki z wiązaniami są bardzo modne :)
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładna stylizacja :)
    A spódniczka jaka krótka! Ale jak się ma ładne nogi to można się chwalić :D
    Kliknęłam :)

    Pozdrawiam!
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Nietypowe, ale trafne połączenie! :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. masz niesamowite nóżki! Stylizacja cudowna!
    Jeżeli chodzi o cały blog to jest zrobiony naprawdę minimalistycznie i przejrzyście, chętnie tu wrócę!:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Great post and great blog!! :) Have a nice day!! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny blog, zostaję tu na dłużej-obserwuję :)
    Pozdrawiam, www.nessperfection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ślicznie wyglądasz kochana:)
    oczywiście poklikane:*
    mogę prosić o to samo w najnowszym poście?

    OdpowiedzUsuń
  43. Poklikałam ci jako 2 osoba w komentarzu mogłabyś też poklikac u mnie? :
    http://allegiant997.blogspot.com/2016/04/wishlist-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  44. Kliknięte zgodnie z obietnicą kochana :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze, które motywują do dalszej pracy.
Obserwujesz? Napisz, odwdzięczę się.