15 września 2012

Magiczny weekend - SANDOMIERZ

W zeszły weekend byliśmy z moim D. w Sandomierzu. Polecam wszystkim to miejsce. Ma niezwykły klimat. Piękne stare miasto, śliczny park, zamek, bulwar i klimatyczne knajpki to coś, co zapamiętam na długo, nie tylko przez to piękno, ale i także dlatego, że pojechałam tam jako dziewczyna, a wróciłam jako narzeczona:)
 Mieliśmy świetny nocleg, z okna i tarasu było widać stare miasto.
 Dla chcących zjeść coś naprawdę dobrego polecam restauracje Iluzjon. Jest niesamowicie magiczna. Wszystko jest genialne wystylizowane i dopasowane do siebie, a jedzenie wyśmienite i przecudownie podane. Na dole jest zdjęcie szarlotki na ciepło z lodami z tej właśnie restauracji. Wygląda bardzo apetycznie, prawda? I tak samo smakuje:) Jadłam w niej także brokuły z czosnkiem i grzankami - także przepyszne.
widok z okna i tarasu domu w którym mieszkaliśmy
nasza ukochana knajpa <3
Widok na stare miasto z naszej ulubionej knajpki

12 komentarzy:

  1. szczerze mówiąc jeszcze nigdy nie byłam w Sandomierzu, ale po obejrzeniu zdjęć widzę że warto się wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. no to gratulacje ;*
    teraz to zawsze będziesz chciała tam wracać :) uwielbiam szarlotkę z lodami

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje :) spotkałam księdza Mateusza ? :P widze ze masz fajna bluze z myszka miki. a no i szarlotka wyglada pyyysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam rodzinę tam w okolicach, ale jakoś nigdy nie byłam...
    gratuluję zaręczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo, ta knajpka faktycznie bardzo klimatyczna:) Z chęcią bym w takiej spędziła chwilę:)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. sandomierz jest piękny! szkoda, z enigdy tam nie byłam..

    OdpowiedzUsuń
  7. KLimatycznie, ja też nie byłam, ale widać, że warto. GRatuluję zaręczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale tam ślicznie :D
    Zapraszam na mojego bloga : http://kudziurella123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. a jak ta knajpka sie dokładnie nazywała?

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Wam:)

    natilive: niestety nie spotkałam :)

    Anonimowy: Iluzjon, polecam !:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze, które motywują do dalszej pracy.
Obserwujesz? Napisz, odwdzięczę się.