2 maja 2012

D.I.Y. - earcuff - nausznica

Hej!:)
Jutro wyjeżdzamy z moim D. do Zakopanego na 4 dni:)! Mam nadzieję, że pogoda się uda.
Jak spędziliście te ostatnie wolne dni? I jak zamierzacie spędzić kolejne? Ja już zdązyłam skorzystać ze słoneczka, jestem brązowiutka :)
Zaraz wybieramy się na zakupy na jutrzejszą wyprawę :)
Dzisiaj mam dla Was post z cyklu zrób to sama. Zrobiłam sobie ostatnio modną nausznicę i chciałabym podzielić się z Wami instrukcją.
Potrzebne będą:
- łańcuszki
- różne zawieszki
- cienki drucik, lub okrągłą bazę od innych kolczyków (widoczna poniżej)
- małe srebrne koraliki i kółeczka
1. Z bazy od innych kolczyków lub z drucika formujemy zarys ucha, dobrze jest też zrobić na jednym końcu "pentelkę", ja tego nie zrobiłam, co znacznie utrudniło mi pracę, bo koraliki i łańcuszki spadały.

 2. Nawlekamy malutkie koraliki i według własnego pomysłu układamy łańcuszki, zawieszki, mogą być piórka i inne. W moim przypadku powstało coś takiego:



Moja nausznica była robiona na szybko, w najbliższym czasie zrobię sobie ładniejszą i badziej dopracowaną :)

6 komentarzy:

  1. jak robiona na szybko to i tak super wyszła!:)

    Wraz ze sklepem e-ribbon.pl organizuję konkurs u siebie na blogu, zapraszam do wzięcia udziału!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł! ja na urodziny dostałam smoczycę, ale taka też mi się podoba! ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze, które motywują do dalszej pracy.
Obserwujesz? Napisz, odwdzięczę się.