23 kwietnia 2015

NEW IN - SH I NIE TYLKO

Dzisiaj mam dla Was przegląd nowości z ostatniego miesiąca. Nie ma tego zbyt dużo, raczej takie basicowe ciuchy - koszulek nigdy za wiele w mojej szafie:) Ostatnio wogóle mam jakiś dziwny okres - nic mi się nie podoba, mam na mojej liście do kupienia kilka rzeczy, ale bez skutku wciąż je poszukuję. Z sh trafiły mi się dwa ciuszki - różowe spodenki i sukienka z Zary - jest tak prosta a tak pięknie wygląda !


 torebka - Mizensa
 koszulki - Sinsay, koszulka jasno różowa - sh
 spodenki - sh
 spódnica - Sinsay
 spodnie - Pepco
 sweter - Sinsay, naszyjnik - House
 bluza - Sinsay
sukienka - Zara, sh

11 komentarzy:

  1. W sh zawsze znajdzie się coś co przyciąga od razu uwagę i wygląda świetnie: )

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te różowe spodenki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo ładnych rzeczy, oj coś czuję że mamy podobny gust ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te spodenki z SH rzeczywiście super Ci się trafiły :) od razu łączyłabym je z chabrem :P hehe
    i spodnie z Pepco bardzo mi się podobają, też się na nie czaiłam, bo w gazetce były, ale do nas trafiły tylko te w drugiej wersji kolorystyecznej- jasne, ale one już nie miały takiego fajnego efektu :/

    Kochana, czy mogłabym Cię również prosić o kliknięcie linka w poście oraz baneru Romwe po prawej str. bloga? Będę bardzo wdzięczna :) dzięki :) i jeśli mogłabym się jakoś odwdzięczyć, to pisz :)

    Pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety stwierdzam, ze w kazdym sklepie jest praktycznie to sama. Nic oryginalnego. Na ten sezon, niestety sama nie mam sie w co ubrac :P Fajna sukienka :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne ubrania. Ja uwielbiam chodzić do Second Hand'ów, zawsze tam można znaleźć unikalne rzeczy, i przechodząc ulicą nie zauważymy 50 osób ubranych w to samo :)

    http://madamblanche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne są te koszulki :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne rzeczy <3

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze, które motywują do dalszej pracy.
Obserwujesz? Napisz, odwdzięczę się.