19 września 2016

ROSEGAL - JAK ZAMAWIAĆ, MOJA PRZESYŁKA.

Hej Kochani ! Jak tam po weekendzie? My piątek i sobotę spędziliśmy u rodziny na wsi, a wczoraj postawiliśmy na totalne leniuchowanie :) Pogoda niestety totalnie się zepsuła. Chyba jesień sobie o nas przypomniała - z 28 stopni nagle zrobiło się 13, czy ktoś też nad tym tak ubolewa jak ja? ^^
Dzisiaj opowiem Wam co nieco o sklepie rosegal.
Na stronie możecie kupić ciuchy, buty, torebki, biżuterię, akcesoria do włosów, kosmetyki a także produkty do domu i ogrodu - oferta jest naprawdę szeroka - łatwo się zatracić w zakupach:)
Kontakt z pracownikami jest bardzo szybki, wręcz ekspresowy - odpisują natychmiast, nie są przesadnie mili, ot zwyczajna konwersacja, co akurat mi się podoba. Realizacja zamówienia okazała się tak samo szybka - 30 sierpnia zamówiłam ciuchy, a 12 września leżały już w skrzynce -  (produkty idą bodajże z USA?)
Z oferty rosegal możemy wybrać 3 rodzaje przesyłek:
  • przesyłka przyspieszona: 3-7 dni roboczych
  • standardowa przesyłka: 6-8 dni roboczych
  • przesyłka zwykła: 7-25 dni roboczych
Co najważniejsze - przesyłka jest darmowa, więc ciuchy można kupić naprawdę za grosze. Ceny na stronie podane są w dolarach, a że kurs dolara ostatnio nie przekracza 4 zł, więc sami zobaczcie, że warto. Płatność możecie dokonać kartą bądź przez PayPal. Pamiętajcie, że tak jak we wszystkich sklepach internetowych całkowity czas oczekiwania = czas realizacji + czas przesyłki. Jeśli nie kupowaliście nigdy niczego z zagranicznych sklepów pamiętajcie, by nie przekroczyć 25 $, bo wtedy jest ryzyko, że urząd celny zatrzyma Wam przesyłkę i będziecie musieli zapłacić podatek celny. Przejdźmy teraz do mojego zamówienia. Otrzymałam sukienkę w paski i granatową narzutkę. Oczywiście jak to bywa w zagranicznych sklepach ciuchy nie są bawełniane, ale sukienka ma bardzo przyjemny dla skóry materiał a narzutka ma super materiał, który się nie mnie. Poniżej możecie zobaczyć zestawienie - jak ciuchy wyglądają na stronie a jak w rzeczywistości - zobaczcie, że w ogóle się nie różnią. Tutaj możecie zobaczyć zdjęcia klientów w produktach ze sklepu. Nie powiem złego słowa na sklep, ani na produkty w nim dostępne bo bym skłamała, zresztą sami zobaczcie (w następnych postach pokaże Wam całą stylizację, będziecie mogli zobaczyć dokładnie jak ciuszki się prezentują)Wypatrujcie nowych postów a tymczasem zapraszam Was do przejrzenia asortymentu sklepu - na pewno wpadnie Wam coś w oko, buziaki !
 sukienkę możecie kupić TUTAJ


narzutkę możecie kupić TUTAJ

38 komentarzy:

  1. Uwielbiam paski, więc nic dziwnego, że moją uwagę najbardziej przykuła właśnie sukienka w paseczki :) Bardzo fajna! Lubię takie asymetryczne doły. Ładnie eksponują nogi. Linki kliknięte ;) Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rzeczy sobie zamówiłaś, linki kliknięte - 10,59$, 12,78$ :)
    Mogłabyś pomóc i mnie TUTAJ , dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Narzutka jest super! Poklikane: $10.59 i $12.78.
    Zapraszam też do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękna ta sukienka, kliknięte kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka mnie zachwyciła *.* Poklikałam!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. sukienka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka sukienka piękna.:D
    Szkoda,że już koniec lata.:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomocne! Ja nigdy nie zamawiałam nic na tej stronie :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo mega spodobała mi sie sukienka ! :D
    poklikane bo jest co :3


    http://allegiant997.blogspot.com/2016/09/lipiec-sierpien.html

    OdpowiedzUsuń
  10. ta granatowa narzutka to prawdziwa petarda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardo fajne rzeczy wybrałaś ;) oczywiście poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam doczynienia z tym sklepem, ale ubrania mają śliczne :)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. sukienka jest świetna :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne rzeczy, też czekam na swoją przesyłkę:)
    Klik: 10,59; 12,78$:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna sukieneczka ! Narzuta również :-) poklikane !

    OdpowiedzUsuń
  16. Obie rzeczy są świetne :)
    P.S. Poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna ta narzutka, kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna narzuta i śliczna sukieneczka ;) klik,klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne rzeczy, podoba mi się i sukienka i narzutka:) Poklikane;)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo spodobała mi się ta sukienka i narzutka :) kliknięte

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, ile świetnych ciuszków! :) Szczególnie podoba mi się sukienka w paski ^-^
    Linki poklikane kochana! <3

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo





    OdpowiedzUsuń
  22. narzutka jest zjawiskowa! bardzo bym taką chciała ojoj:D obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta stronka nie jest mi znana, ale rzeczy calkiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. wszystko poklikane , ta sukienka jest rewelacyjna :D
    poklikasz u mnie na samym końcu postu ? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zarówno sukienka, jak i narzutka świetnie na Tobie wyglądają. Co prawda nie znam się z tą firmą, ale zaraz coś poprzeglądam. Ładne zdjęcia

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. WOW! Sukienka mnie zauroczyła! ♥
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG! :*

    OdpowiedzUsuń
  27. piękna narzutka, mój ulubiony kolor<3
    co powiesz na wzajemną obs? daj znać w komentarzu, buziole:*

    OdpowiedzUsuń
  28. Przydatny post. ;)
    Oczywiście obserwuje i zapraszam do obserwacji mojego bloga <3
    xoxo
    NATALIEFASHION97

    OdpowiedzUsuń
  29. Widzę, że zakupy udane, a to podstawa. Nie wiesz może czy do systemu transakcyjnego nie jest zastosowany https://www.cashbill.pl/integracja/integracja-platnosci-online-redcart bo tak mi to wygląda.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze, które motywują do dalszej pracy.
Obserwujesz? Napisz, odwdzięczę się.