22 sierpnia 2016

JEANSOWA SUKIENKA Z FALBANĄ I TRAMPKI

Hej Kochani ! Dzisiaj bez zbędnych słów - bardzo prosty zestaw z odrobiną wczorajszego słoneczka, co by rozjaśnić trochę tą ponurą, deszczową pogodę. Sukienka jest boska! Idealna na letnie "bieganie", dobrałam do niej trampki, których ostatnio zdecydowanie nadużywam :) Dajcie znać czy Wam się podoba, do usłyszenia !
Kochani, jeśli chcecie być ze mną "na co dzień" serdecznie zapraszam Was na mój instagram - KLIK - tutaj codziennie coś się pojawia, buziaki!


naszyjniki - Sotho
sukienka -TUTAJ
buty - converse

39 komentarzy:

  1. Zestaw może i prosty, ale bardzo dziewczęcy :) Ach u Ciebie tak ciepło, a za oknem deszcz i niezbyt sprzyjająca sukienkom pogoda. Mam nadzieję, że się ociepli i jeszcze nieraz tego lata włożysz ten jeans :) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam sukienki o takim kroju. Pięknie wyglądas <3
    Jeśli możesz kliknij też u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza sukienka! Podoba mi się taki wakacyjny look :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniale wyglądasz, klik - 8,62$ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*

      Usuń
  5. Śliczna sukienka ;)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka piękna sukienka <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta sukienka dodala CI duzo dziewczecosci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Klik ;)!
    Bardzo fajna stylizacja miałam napisać to co dziewczyna wyżej ale napiszę, że bardzo pasują ci takie sukieneczki ;) :D


    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. sukienka jest śliczna, taka dziewczęca :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie sukieneczki :) Muszę ją mieć :) Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie ci w niej kochana, oczywiście kliknęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful! Thank you for sharing.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  13. Super jest ta sukienka, Poklikane. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wyglądasz. Świetne zdjęcia, a na nich śliczna modelka :*

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz cudownie w tej sukience, kliknęłam :8,62$ :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Poklikane, US$8.62 :) sukienka świetna, bardzo dziewczęca :)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie też nareszcie pojawiło się trochę słoneczka :)
    Śliczna jest ta sukieneczka. Chociaż jeansowa to lekka i zwiewna ;)
    Kliknęłam i obserwuję ;)
    ADA ZET

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz :)
    Zapraszam do mnie: http://martiinaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super wyglądasz :) Sukienka jest śliczna i idealnie nadaje się na ciepłe lato :)
    Obserwuję :) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. ŁĄdnie C iw tej sukience :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  21. Sukienka super :-) Poklikane :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. super sukienka - batrdzo mi się podobają te falbany na dole, ostatnio taką spodnicę chcialam sobie sprawić i teraz żaluję, że jej nie kupilam :/
    fajnie, że dodalaś tu tramposze- super wyszlo <3

    8,62$
    mogę rownież prosić o klik bluzki ? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Białe trampki wyglądają świetnie do wszystkiego ;)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  24. amazing post!
    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  25. Amazingootd!
    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna sukienka (klik: 8.62$) i fajny look:)

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo ładna sukienka :)
    kliknęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jejku cudowna jest ta sukienka, śliczne dobrałaś dodatki :)

    Zapraszam :) Zaobserwuj jeśli ci się spodoba, odzwdzięcze się :)
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękna ta sukienka, bardzo ładnie Ci w niej :) Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Kliknięte! :) Prosta stylizacja, a wygląda świetnie! Białe trampki - kocham, haha ♥
    U mnie też ostatnio troszeczkę pogoda się poprawiła i dzisiaj było naprawdę upalnie ^^
    Dziękuję za obserwację - ja też zostaję u Ciebie na dłużej :D
    Pozdrawiam,
    www.vthetoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładna sukienka, pasuje ci :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetna sukienka, kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Prześliczne buty, super naszyjnik ;D
    Pozdrawiam i obserwuję ;) #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajna sukienka, chętnie sama w niej bym pobiegała :)
    kliknęłam, klikniesz też u mnie? :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. sukienka śliczna :) ale nie pasowałaby do mojej figury
    kliknięte! :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze, które motywują do dalszej pracy.
Obserwujesz? Napisz, odwdzięczę się.