4 stycznia 2016

FALOWANY ASYMETRYCZNY CZERWONY PŁASZCZYK I BUTY Z ZAMKAMI

Witam Was w Nowym Roku, ostatni post pisałam do Was w TAMTYM ROKU, haha ^^ Jak tam nastroje? Jak po Sylwestrze? Bo u mnie świetnie jak co roku! Niestety po długiej labie czas wracać do obowiązków. Mam dzisiaj dla Was stylizację z płaszczykiem od shein. Powiem Wam, że za każdym razem jak coś stamtąd wybieram boję się jak będzie to wyglądało w rzeczywistości. Jeśli chodzi o ten płaszczyk to obawiałam się, że będzie za duży a materiał bylejaki. Jednak po raz kolejny się nie zawiodłam ! Tym razem w roli głównej cuuuudowny czerwony płaszczyk. Pokochałam go od pierwszego wejrzenia ! Pięknie się układa, jest elegancki, można nosić go na kilka sposobów a do tego mimo że jest cienki jest bardzo ciepły, naprawdę! Mało zdjęć bo zapomniałam o rękawiczkach, a mróz sięgał do -15 stopni !


płaszczyk - TUTAJ
legginsy - Sinsay
torebka - Kari
buty - Sinsay


37 komentarzy:

  1. Tej zimy zakochałam się w czerwieni, więc płaszczyk bardzo mi się podoba. I ładne zestawienie z czernią.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny płaszcz! super komponuje się z tymi legginsami i butami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny Post :)
    http://wheredobrokenheartsgo96.blogspot.com/ Wpadniesz ?

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz ;)

    zapraszam serdecznie do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. myslalam dziś żeby go zamowić, mam narzutkę z takim przoedem i ładnie to wygląda
    klikniete

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny płaszczyk :) stylizacje psują trochę buty ale i tak ładnie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie! :)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny ale chyba trochę cienki na te mrozy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie, może tak wygląda ale miałam na sobie pod spodem sweter i przy -15 było mi naprawdę ciepło !

      Usuń
  9. Świetny płaszcz, spodnie i buty! Zachwycasz:*

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy płaszcz ale kopia chanelki mi się nie podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam kopia, większość rzeczy w naszych sieciówkach można nazwać kopią, nie dajmy się zwariować :)

      Usuń
  11. jestem strasznie oczarowana tym płaszczykiem! wygląda po prostu obłędnie <3
    Mój blog - klik! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny jest ten płaszczyk :) pięknie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjnie! Zdecydowanie bardzo Ci pasuje taki styl!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny płaszczyk, oczywiście kliknęłam w link, wyglądasz super, rewelacyjnie, bardzo optymistycznie i ciepło. A reszta stylizacja utrzymana w czarnym kolorze bardzo pasuje :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny płaszczyk, ma świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny jest ten płaszczyk! Rewelacyjnie się w nim prezentujesz <3
    Oczywiście kliknięte ;)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny zestaw Kochana! pięknie podkreśliłaś czerń, płaszczem :) cudne buty! również obserwuje! :) kliknęłam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej :)
    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award.
    Więcej informacji : KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny look, zakochałam się w płaszczyku ♥
    Obserwuję :)
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  20. czerwień wraca wielkimi krokami, coraz mocniej będzie dawała o sobie znać ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny ten płaszczyk, bardzo ładnie Ci w tym kolorze!:)
    kliknięte (33,99$)
    również obserwuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny płaszcz, baardzo oryginalny :3 kolor Ci mega pasuje :D
    kliknięte - 33,99$
    cała stylizacja z charakterem, podoba mi się to :)
    pozdrawiam ;*
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super wpis :) Zapraszam do mnie http://vichi-models.blogspot.com/ pozostaw po sobie jakiś ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepięknie Ci w tym kolorze! Bardzo ładne zdjęcia wyszły. Obserwuje, jeśli spodoba Ci się mój blog, zrób to samo. http://domkaa-g.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudownie wyglądasz! Zakochałam się w tym zestawieniu! :) Kliknełam!
    Pisałaś, że obserwujesz mój blog, niestety nie mam Cie w obserwatorach :/ Mogę wiedzieć jaką ewentualnie masz nazwę ? :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny look!

    www.majniaki.pl
    www.szafamajniaka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zdjątka :)
    Zapraszam do mnie:
    http://diuclavis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładnie wyglądasz w tym płaszczu, który swoją drogą ma bardzo oryginalny krój (klinęłam) :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. piękna stylizacja, wszystko świetnie dobrane:)

    zapraszam na mojego bloga i postu dotyczącego pielęgnacji twarzy i ciała

    http://mrs-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniały zestaw!:),przy tej czerwieni to nawet nie widać,że było aż -15:)
    kliknięte:*
    Obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie wyglądasz :) Płaszczyk piękny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze, które motywują do dalszej pracy.
Obserwujesz? Napisz, odwdzięczę się.