28 września 2015

ASYMETRYCZNY BIAŁY SWETER - BLACK & WHITE

Hej !
Dzisiaj mam dla Was kolejną stylizację czarno-białą... nic nie poradzę, że tak dobrze czuję się w tym zestawieniu:)
Zdjęcie były robione już chwile temu podczas wypadu do rodziny mojego narzeczonego, pogoda wtedy bardzo dopisywała ale mieliśmy problem ze zrobieniem zdjęć z racji tego, że robiliśmy je w południe - w słońcu źle, w cieniu jeszcze gorzej...:)
No ale sami zobaczcie co z tego wyszło, buziaki !


P.S. Zdjęcia jeszcze robione w dłuuuugich włosach, nie mogę się przyzwyczaić do tych krótszych chociaż widzę jak bardzo odżyły, a to jest najważniejsze.

Zapraszam Was także na moje kanały social media, gdzie udzielam się zdecydowanie więcej niż na blogu (jest to zwyczajnie dużo wygodniejsze) wpadajcie:


FACEBOOK

snap:patrisyastyle











sweter - Reserved
legginsy - Sinsay
buty - kupbuty.pl
torebka - H&M
okulary - Sinsay
naszyjnik - Takko

17 komentarzy:

  1. fantastyczne zestawienie, bardzo mi się podoba :)

    Kochana poklikasz w linki u mnie w najnowszym poście ?
    Bardzo mi zależy :* Z góry dziękuję !

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się!

    zapraszam na nowy post ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek ekstra !!
    Wyglądasz super w tych kolorach :D
    Pozdrawiam cieplutko
    www.boograniczanastylkoumysl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. zgadzam się super zestaw, dopasowane dodatki

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna sesyjka, taka spacerowa :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. W tej stylizacji wyglądasz obłędnie :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w tym sweterku *.* Zawsze super wyglądasz, ale w tej sesji to już przebiłaś samą siebie :*
    U mnie nowy post, zapraszam

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest tak prosto, a tak mega dobrze :))) czujesz swój styl i tak trzymać :))) pozdrawiam

    zapraszam do siebie www.tinyteaspoon.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweterek jest świetny, a całość pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się takie luźne połączenie :) Ja często na takie sweterki narzucam jeansową kurtkę :) Całość jak najbardziej na plus :)
    karheoii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. swietny blog! bardzo ładnie piszesz :)
    Pozdrawiam
    ZAPRASZAM NOWA NOTKA
    obs za obs? kom za kom?

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo kobieco i delikatnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze, które motywują do dalszej pracy.
Obserwujesz? Napisz, odwdzięczę się.