10 sierpnia 2015

SPÓDNICO-SPODNIE I DUŻY NASZYJNIK

Hej kochani !
Korzystacie w pełni z tego cudownego lata? W tym roku wyjątkowo nas rozpieszcza co ja w pełni wykorzystuję, bo lato jest tak krótkie, że staram się, aby każdy dzień był na full wykorzystany. Stąd też moja mała aktywność na blogu. Jednak zdecydowanie bardziej aktywna jestem na instagramie, tam codziennie coś się pojawia, dlatego też odsyłam Was tam -  KLIK
Dzisiaj mam dla Was kolejny letni look. Z racji trwających wciąż upałów mój ubiór jest bardzo ograniczony - wygodna, cienka koszulka + szorty, bez zbędnej biżuterii. Mam nadzieję, że mimo to Wam się spodoba.
Do następnego, całuję !







spodenki, koszulka - Sinsay
torebka - Reserved
buty - H&M
naszyjnik - Stradivarius

16 komentarzy:

  1. Przepięknie wyglądasz :)
    Kochana mam prośbę... Klikniesz w dwa poniższe linki ?
    goo.gl/BlV28w
    goo.gl/pbMu2k

    Bardzo mi pomożesz, z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wygląda ten naszyjnik do tej stylizacji ! *-*

    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. tez mam takie spodenki!super sa
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/08/totem-print-bikini.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealny look na wakacyjne upały! :) Świetny naszyjnik!

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczny zestaw :) bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz, tak na luzie i bardzo wakacyjnie :)

    Zobacz także: usługi księgowe wrocław

    OdpowiedzUsuń
  7. ale ślicznie *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ale jesteś ślicznie opalona:) ten naszyjnik jest boski:)
    zapraszam Cie do mnie na bloga na rozdanie dowolnie wybranego ciuszka:) może skorzystasz:*
    miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam spódnico spodnie:)) wyglądasz super:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne spodenki, też je widziałam, wyglądają świetne.
    U mnie nowy post, zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super te spodenki wyglądają jak sukienka. Przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodenki i naszyjnik przykuły mój wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Polowałam na te spodenki, ale skórzane ale nigdzie ich u siebie nie znalazłam. Cudna stylizacja ;)

    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze, które motywują do dalszej pracy.
Obserwujesz? Napisz, odwdzięczę się.