31 sierpnia 2015

CZARNY KOMBINEZON I AŻUROWA NARZUTKA

Kocham kombinezony ! Tak, zdecydowanie kombinezony rządzą u mnie tego lata - mam w posiadaniu 4 sztuki i mogłabym w nich chodzić non stop. Są bardzo wygodne, poza tym nie trzeba się zastanawiać jakie spodnie założyć, jaką bluzkę do tego dobrać, tylko wskakujesz w kombinezon, dodajesz biżuterię lub nie i już jesteś gotowa do wyjścia. Ten kombinezon, który zobaczycie poniżej udało mi się dorwać na dziale dziecięcym :) Z racji tego, że już prawie wrzesień a lato wciąż nas rozpieszcza mogę Wam go wkońcu pokazać. Mam nadzieję, że stylizacja Wam się spodoba !
Zapraszam na INSTAGRAM -tam posty pojawiają się codziennie:)









kombinezon - H&M
narzutka - H&M
buty - Reserved
torebka, okulary - Sinsay
naszyjnik - Takko

18 komentarzy:

  1. Kombinezon i narzutka- połączenie idealne. Podoba mi się :)

    Pozdrawiam,
    Angelika

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealne połączenie, super kombinezon! Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie! Czekają wspaniałe nagrody! :)
    https://www.facebook.com/In.English.Style.UK/photos/a.880513825371492.1073741828.863811313708410/883876058368602/?type=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ten kombinezon <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również uwielbiam kombinezony! sa bardzo praktyczne i nie trzeba zastanawiac sie jaką górę dobrać do dołu, haha :-) super fotki, buziaki Kochana

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz w tym kombinezonie:) zazdroszczę opalenizny:*

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie ci w tym kombinezonie i śliczna opalenizna.
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez lubię kombinezony :) Twój jest bardzo fajny, uniwersalny :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna narzutka :) slicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny! Przy Twojej figurze zal byloby nie miec zadnego :P

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz. Kombinezon świetny
    U mnie nowy post, zapraszam

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kombinezon! Z chęcią bym Ci go dzisiaj podkradła w takie upały :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale ślicznie w tym wyglądasz ;)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny jest ten kombinezon! Zawsze chciałam mieć czarny, ale niestety na ten idealny nie trafiłam :( Zawsze jak przymierzałam to były na mnie za duże :(
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie: http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze, które motywują do dalszej pracy.
Obserwujesz? Napisz, odwdzięczę się.