9 czerwca 2013

Panterkowa baskinka.

Wczoraj gdzieś zaginął mój post w związku z czym dodaje jeszcze raz.
Dzisiaj tak jak obiecałam mam dla Was stylizację z chrzcin siostrzenicy mojego narzeczonego. Klasyka - ukochana bluzka z baskinką do tego zwykła spódniczka, klasyczne szpilki i torebka na łańcuszku. Jako dodatki dobrałam srebrną kolię i zegarek - wiem, że lepiej byłoby bez niego, ale nie ruszam się nigdzie bez zegarka:) A na paznokciach także klasyka - czerwień. Tak, wiem że po raz kolejny prezentuje biało - czarny zestaw, ale nic nie poradzę, że uwielbiam to zestawienie. Podoba Wam sie?








bluzka - NewYorker, spódnica - Cropp, buty - zwykły sklep, torebka - Kari, kolia - www.iloko.pl, zegarek - Lorus

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze, które motywują do dalszej pracy.
Obserwujesz? Napisz, odwdzięczę się.