20 sierpnia 2015

DŁUGI WEEKEND W ZAKOPANEM - MIX ZDJĘĆ

Dzisiaj mam dla Was post z długiego weekendu w Zakopanem. Wypad ten był tym razem bardzo intensywny. Zaliczyliśmy Kasprowy Wierch, Morskie Oko i Czarny Staw, oczywiście nie zabrakło leniuchowania w pięknym parku, plątania się po Krupówkach i przesiadywania w ulubionych restauracjach.
Ale już za półtora miesiąca znowu jedziemy do Zakopanego i tym razem mamy zaplanowane wejście na Dolinę Pięciu Stawów !
W następnym poście pokażę Wam jeszcze zdjęcia  z telefonu, tam jest ich zdecydowanie więcej, bo tym razem nastąpiła zamiana ról - ja odpoczywałam od aparatu a w zamian za to aparat do ręki dostał narzeczony :) 


















13 komentarzy:

  1. Śliczne fotki. Pięknie tam
    U mnie nowy post, zapraszam

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia robi ten twój narzeczony :) Fajny wypad!

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia:) Też ostatnio byłam w polskich góryach, tyle że w Karpaczu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne zdjecia ♥

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, piękne widoki! I pomyśleć, że tylko raz w życiu byłam w Zakopanem.
    Potrzebuję klików w ostatnim poście.
    Pomożesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam góry! a w Zakopanem byłam już z milion razy<3
    cudowne zdjęcia:*
    buziaki!

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. W górach jest wszystko, co kocham. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze zdjecie wymiata :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. <3

    Polecam produkty firmy Telefonika.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Zakopane! Piękne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Pojechałabym sobie do Zakopanego <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze, które motywują do dalszej pracy.
Obserwujesz? Napisz, odwdzięczę się.