16 marca 2015

OGRODNICZKI I CZERWONE USTA


Do zakupu tych ogrodniczek przymierzałam się kilka razy. Za pierwszym razem stwierdziłam, że mnie pogrubiają, za drugim wymyśliłam coś innego, za trzecim podejściem wkońcu je kupiłam. I dobrze zrobiłam, bo rozeszły się jak ciepłe bułeczki. Są bardzo wygodne a do tego stanowią centralny punkt całej stylizacji - za to je lubię, nie trzeba wiele kombinować bo nawet ze zwykłym t-shirtem wyglądają stylowo. Buty już znacie, tak samo jak torebkę - pokazuje to Wam do znudzenia :)
Przy okazji jestem prawie w całości żywą reklamą sinsaya:D Chyba uzależniłam się już od tego sklepu, nie potrafie z niego wyjść z pustymi rękoma.







ogrodniczki - Sinsay
sweterek - Sinsay
torebka  - H&M
buty - Deichmann
naszyjnik - Sinsay
okulary - Sinsay
zegarek - Lorus

16 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja !:)
    Mam takie same ogrodniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogrodniczki sa napewno oryginalna, ale i trudna czescia garderoby. Nie kazdemu beda one pasowac, dlatego ja mimo ogromnych checi zakupu, omijam je szerokim lukiem :P

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądasz, ogrodniczki fajnie leżą :) No i super napis na sweterku! ;)
    ~zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są te http://laura-ss.blogspot.com/2015/03/my-lovely-clothes-choies.html

    Miłoby było gdybyś poklikała w 3x KLIK na końcu posta :) ogrodniczki, bardzo ładne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogrodniczki rzeczywiście są świetne, robią mega wrażenie i sprawiają, że zestaw jest inny, ciekawy <3
    Ale ja się cieszę, że za miesiąc otwierają u mnie Sinsaya :) juppi :)


    Miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie, świetna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm, jeszcze nie przekonałam się do ogrodniczek, ale te wyglądają bardzo fajnie. ;)

    Pozdrawiam!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ogrodniczki są super jako spodnie , super stylizacja :) katie-about-katie.blogapot.com ~ zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz *.*

    Zapraszam :)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. zestaw wygląda ciekawie z tymi ogrodniczkami; ładne połączenie:)P

    OdpowiedzUsuń
  11. GENIALNE OGRODNICZKI! SUPER STYLOO

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietnie wszystko mi sie podoba ale jabardziej ogrodniczki

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dobrze zrobiłaś, że je kupiłaś :)
    Bardzo do Ciebie pasują!

    obserwuje(jako:Aleksandra Mlodzinska) i zapraszam
    aleksandramlodzinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja fajne bluzka obyt tak dalej :) Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny Look! Bardzo podobają mi się te czarne ogrodniczki <3 Zazwyczaj widzę w wersji jeansowe, dlatego w Twoich od razu się zakochałam ;)
    Obserwuję i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze, które motywują do dalszej pracy.
Obserwujesz? Napisz, odwdzięczę się.