26 lipca 2011

ZDOBYCZE Z SH !

Mam dla Was kolejna dawkę zdobyczy z sh :) Trochę mi się tego uzbierało, dziś pierwsza część, druga kiedy indziej, bo poszła od prania :) ale znalazłam wkońcu świetne szorty ! :) Wgrywajac te zdjęcia dopiero sobie uświadomiłam, że wszystko kręci się koło różowego.. czyżbym wracała do swojego ukochanego koloru sprzed lat ?:)


  

                                                 sukienka do "biegania" - sh 6 zł
                   śliczne, zgrabne, kremowe trampki takie jak mi się dawno marzyły od mojego D. ! :)
                                  koszula - Primark, sh - 3 zł, zmechacona, ale z tym sobie poradzę:)

                              bluzka oversize - ASOS, sh, już mieliście okazje widzieć ja w zestawie
                                            narzutka - sh - 5 zł - bo takie zawsze się przydaja :)

                                                        rurki - ZARA ! :) - 4 zł ;o

Podobaja się Wam?:)

Jakieś pytania? KLIK 

Buziaki;* 

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładne różnowe rurki i śliczne trampki!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne rurki ;)

    zajrzyj do mnie ;P
    http://shortlyperfect.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście, sporooooo tego różu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne łupy! Ja może jutro wybiorę się do sh xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna bluzeczka Asos i trampki! Ja też uwielbiam buszować po sh:) Bardzo fajny blog! Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie:
    http://martasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Trampki fajne, ale tylko na gołe nogi - do skarpetek to profanacja!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze, które motywują do dalszej pracy.
Obserwujesz? Napisz, odwdzięczę się.